Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
1. Alapvető és bevezető rendelkezések:
1.1. Bevezetés
A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban: ÁSZF vagy Szabályzat) szabályozzák a Tiliaház Apartman vendégházzal (3100 Salgótarján, Kertész u. 12.) (továbbiakban: Tiliaház Apartman) kapcsolatosan szállás foglalás menetét, az esetleges lemondás feltételeit, valamint a Tiliaház Apartman és a vendég közötti szerződéses kapcsolatot, illetve a panaszkezelés menetét.
1.2. Jogszabályi háttér:
A jelen ÁFSZ esetében a nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére kizárólag magyar jog az irányadó.
1.3. ÁSZF hatálya, elérhetősége, módosítása
A jelen ÁSZF 2024.02.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Jelen ÁSZF a Tiliaház Apartman weblapján folyamatosan elérhető https://tiliahaz.hu/aszf/ linken.
A Vendégház fenntartja magának a jogot, hogy egyoldalúan módosítsa az ÁSZF-t. A Vendégház kötelezettséget vállal, hogy a módosításokat a Vendégház azok hatályba lépése előtt 15 nappal a jelen weboldalon külön közzéteszi. A módosítás esetén a módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre kerülnek alkalmazásra. Módosítás esetén Vendégház a korábbi ÁSZF-t elérhetővé teszi az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.
1.4. ÁSZF-re vonatkozó további rendelkezések.
Jelen ÁSZF nyelve a magyar. Az ÁSZF útján megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, ezáltal az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból a Vendégházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.
Amennyiben a jelen ÁSZF bármely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan lenne, úgy az az ÁSZF több pontjának érvényességére vagy végrehajthatóságára nem terjed ki.
A Tiliaház Apartman kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
Jelen ÁSZF 1. Számú melléklete a Tiliaház Apartman Házirendje, amely ÁSZF elválaszhatatlan mellékletét képezi.
1.5. Szolgáltató ( a továbbiakban: Tilia Apartman adatai)
A Vendégház neve: Tilia Apartman
A Vendégház székhelye: 3100 Salgótarján, Kertész u. 12.
Működési-üzemeltetési engedély száma: xxxxxxxxxx
Minősítése: magánszálláshely
Működtető neve, címe, telefonszáma: Burik Róbert E.V., 3100 Salgótarján, Kertész u. 12. +36 30 413 0694
A Tiliaház Apartman elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt:
● elektronikus levelezési címe: info@tiliahaz.hu
● Telefonszáma: +36 30 413 0694
● postai címe: 3100 Salgótarján, Kertész u. 12.
● Adószáma: 48946357-1-33
A tárhely-szolgáltató:
- neve: Websupport s.r.o.
- címe: Karadžičova 12, 821 08 Bratislava
- e-mail címe: helpdesk@websupport.sk
1.6.Alapvető fogalmak
- vendég: a szerződő fél, aki a Tiliaház Apartman weboldalán a szállás nyújtására vonatkozó szolgáltatási szerződést megköti a Tiliaház Apartman, aki lehet természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet, illetve egyéb gazdálkodó szervezet.
2. Szerződéskötés: A jelen ÁSZF-ben leírtak szerinti szállás lefoglalása, a szállásra vonatkozó időpont kiválasztása és előleg (foglaló) fizetés folyamata, mely magyar nyelven, elektronikus formában történik.
3. Apartman: Vendég által kiválasztott Tiliaház Apartman lévő lakás a hozzá tartozó saját használatú helyiségekkel együtt
4. Szolgáltatási szerződés: Vendég és a Tiliaház Apartman között létrejött szerződés, amelyben Vendég kötelezettséget vállal a szállás díjának megfizetésére, a Tiliaház Apartman pedig kötelezettséget vállal a szállási szolgáltatás teljesítésére.
2. ÁSZF kapcsolatos vendég nyilatkozatok és kijelentések
A foglalás leadásával, vagyis szerződéskötést megelőzően a Vendég kifejezetten elismeri és megerősíti azt, hogy a szerződéskötés előtt megismerte a jelen ÁSZF tartalmát, illetve a foglalás leadáskor az ÁSZF érvényes és hatályos szövegét kifejezetten megismerte és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Mindezekről a foglalás során szükséges nyilatkozni, a dokumentumok elolvasását követően – ami ajánlott – a „Megismertem Általános Szerződési Feltételeit (ÁSZF)”, valamint az „Elfogadom Házirendet”, mezőket kell bejelölnie. Amennyiben a Vendég valamelyik nyilatkozat előtti mezőt nem tölti, vagyis nem nyilatkozik a megismerésről, illetve az elfogadásról, úgy a foglalás nem jön létre.
Vendég kifejezetten elismeri, hogy a 3.4. pontban található foglalás törlésére, illetve lemondás feltételeire vonatkozó részt megismerte és abban foglalt kijelentéseket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismer el.
A Vendég a foglalás esetén az általa megadott adatok pontosságáért és érvényességéért felelősséggel tartozik és azok valódiságát szavatolja.
A Tiliaház Apartman képei sok esetben „illusztrációk”. Vendég elfogadja, hogy a Tiliaház Apartman felelősséget nem vállal az esetleges nem naprakész fénykép szerepeltetéséért, és az abból eredő károkért.
Vendég köteles legkésőbb az érkezés napján koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti érvényes hatósági igazolványt bemutatni, vagy tartózkodásának jogcímét érdemben igazolni. Ennek hiányában a Tiliaház Apartman a bejelentkezést megtagadja, és a Tiliaház Apartman a foglaló összegére kötbér és kártérítés jogcímén jogosult.
3. A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás
3.1. A foglalás menete
A Vendég a kiválasztott apartmant foglalását a „Foglalás elküldése!” gombon keresztül tudja lefoglalni az időszak lefoglalásával. A vendég jegész évben, minden napra tud foglalni, hétfői naptól hétfőig. Ettől eltérő foglalási igényt e-mailben lehet jelezni. A foglalás megindításához a Vendég adatainak megadása szükséges (név, e-mail, telefonszám).
Az adatok megadását követően Vendég a “Lefoglalom” gombra kattintva tudja elküldeni foglalási szándékát a Tiliaház Apartman felé. A foglalással kapcsolatosan Vendég megjegyzést is küldhet, vagyis e-mailben jelezheti a info@tiliahaz.hu email címen egyéb, a foglalással vagy az apartmannal kapcsolatos kérését. A Vendég foglalási szándékát a kapott e-mailben megerősíti, ezután a Vendégház felveszi a Vendéggel a kapcsolatot. A foglalót (25%) a foglalást követő 3 napon belül köteles a Vendég megfizetni, ennek hiányában a foglalás automatikusan törlésre kerül. Ha a foglalás lemondása a foglalás elküldését követő 3 napon belül történik, további teendő nincs.
A Vendég köteles megadni a számlázáshoz szükséges adatokat.
A Vendég a választott és foglalt időpontjától függetlenül, minden esetben a foglaláskori árat fizeti meg, vagyis az ár esetleges módosulása (például akció lezárulása) a foglalást követően nem hat ki az Apartman árára.
A Tiliaház Apartman foglalás lezárása előtt minden esetben javítani és pontosítani tudja a bevitt adatokat, azokat módosíthatja.
A Tiliaház Apartman egész évben nyitva tart, így ezen foglalási időszakon belül lehetséges foglalás. A Tiliaház Apartman fenntartja magának a jogot, hogy a nyitvatartást egyedileg meghatározza és egyéni igények alapján attól eltérjen.
3.3. A szolgáltatási szerződés megkötése és azzal kapcsolatos rendelkezések
Vendég és a Tiliaház Apartman között a szerződés létrejöttéről a Vendég által megadott email címre küldött a Tiliaház Apartman megerősítő (visszaigazoló) emailt küld. Amennyiben ezen visszaigazolás Vendég megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vendéghez nem érkezik meg, Vendég az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül, vagyis a foglalása nem jön létre.
A foglalás akkor tekintendő a Tiliaház Apartman, illetve a Vendéghez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Tiliaház Apartman kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vendég rossz e-mail címet adott meg foglalása során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A fentiek alapján szolgáltatási szerződés akkor jön létre, amikor a Vendég foglalását a Tiliaház Apartman befogadta és visszaigazolta, valamint a Vendég a foglalót Vendégház részére hitelt érdemlő módon megfizette. A foglaló összege minden esetben a teljes szállási díj összeg 25%-a, amelyet kizárólag banki átutalással szükséges megfizetni a visszaigazoló e-mailben szereplő számlaszámra és 7 Napos határidőben.
A Tiliaház Apartman nem vállal felelősséget az adatátvitel során bekövetkezett esetleges hibákért vagy tévedésekért (amennyiben ilyen felmerülne).
A szolgáltatási szerződéssel a Tiliaház Apartman vállalja, hogy a Vendég részére biztosítja a kiválasztott apartmant a Vendég által kiválasztott időpontban. A Vendég vállalja, hogy a Tiliaház Apartman által visszaigazoltan módon a Vendégház szolgáltatását átveszi és annak teljes díját megfizeti legkésőbb az Apartman elfoglalásával egyiejűleg.
A Tiliaház Apartman visszaigazolásának késedelme esetén a Vendég jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Tiliaház Apartman a póthatáridőn belül igazolja vissza Vendég foglalását, a Vendég jogosult a szerződéstől elállni és a befizetett összeg megtérítésére.
A Tiliaház Apartman a honlapján leadott megrendeléseket a nap 24 órájában fogadja, a hét minden napján. Az információs rendszerek meghibásodása vagy vis major helyzet esetén a Tiliaház Apartman semmilyen felelősséget nem vállal azokra a munkaórákra, amelyek alatt nem volt elérhető.
A Tiliaház Apartman fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatási szerződést érvénytelennek tekintse, amennyiben személyes adatokkal, hitelkártyával stb. való visszaélés történt, vagy közigazgatási, rendészeti hatósági beavatkozása történt. Ilyen eset előfordulása esetén a Tiliaház Apartman a Vendéget értesíti.
Amennyiben a honlapon hiba vagy hiányosság lép fel az oldal tartalmánál vagy az áraknál, a Tiliaház Apartman fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Vendég azonnal tájékoztatásra került új adatokról. A Vendég ezt követően még egyszer megerősítheti a foglalását, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
Amennyiben a Tiliaház Apartman és Vendég közötti szerződés “vis maior” (pl: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramkimaradás, sztrájk, kormányzati intézkedés) miatt nem megy teljesedésbe, úgy a szerződés megszűnik és az eddig teljesített szolgáltatások visszajárnak, a Vendég részére a befizetett összeget a Tiliaház Apartman visszautalja.
A szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek különös illetékességet nem kötnek ki.
3.4. Lemondás feltételei
14 nappal érkezés előtt a foglalás kötbérmentesen lemondható, 14 napon belüli lemondás esetén a teljes foglalási ár kiszámlázásra kerül. Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a foglaló összege egyben a kötbér összegének is megfelel.
Amennyiben a foglalás a kötbérmentesen lemondható időszakban kerül lemondásra, a befizetett előleget Tiliaház Apartman visszautalja, vagy annak összegéről ajándékutalványt állít ki.
A Tiliaház Apartman fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötötten – így például akciós ajánlatai – foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
3.5. A Tiliaház Apartman árai
Az apartmanokra vonatkozóan megjelenített árak minden esetben forintban értendők. Az árak bruttó árak, vagyis törvényben előírt áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák az ún. idegenforgalmi adót (ifa).
Az árak a foglalás időszakától függően változhatnak. A Tiliaház Apartman az alábbi két foglalási időszakot határozza meg:
- Március 15. napjától június 14. napjáig, szeptember 1. napjától – november 30 napjáig
- Június 15 Napjától augusztus 31. napjáig
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Tiliaház Apartman teljes körűen tájékoztatja a Vendéget az akcióról és annak pontos időtartamáról. Akciós árak esetében az akció egy meghatározott ideig tart.
A honlapon feltüntetett árak tartalmazzák az apartmannal kapcsolatos valamennyi költséget, így a közüzemi (víz, villany) fogyasztás költségét, légkondicionáló használatát, az apartman használatának a benne található felszerelés és berendezési tárgyakkal együtt, közös használatú terek használatának jogát, a végtakarítás költségét, és a tartózkodás ideje alatt a medence használatát. Az ár nem tartalmazza a szauna használat és a grillező használat díját.
A Tiliaház Apartman azon vendégei részére, akik gyermekkel érkeznek, kedvezményeket biztosít. A gyermekkedvezmény annak jár, aki 3-14 éves, melynek mértéke 50%. 3 éves kor alatt a gyermek tartózkodása ingyenes. Az életkor igazolását a Tiliaház Apartman a törvényes képviselőtől, kísérőtől kérheti. Ennek megtagadása esetén a Tiliaház Apartman felnőtt árakat alkalmazhat.
Amennyiben a Tiliaház Apartman minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a honlapon, akkor a Tiliaház Apartman nem köteles az aparmant hibás áron értékesíteni.
Ilyen esetben Vendégház a Vendégnek felajánlja a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vendég elállhat foglalási szándékától.
Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:
● nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett szolgáltatás közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
● esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;
● egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár.
Az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben Vendégház kizárja.
3.6. Fizetési módok:
A Tiliaház Apartman a lefoglalt apartman teljes összegét a tartózkodás egészére számítva, a foglaló összegét, feltünteti a vendég számára küldött írásos visszaigazoláson, megjelölve a fizetési határidőket és a banki átutaláshoz szükséges adatokat.
A fizetési módok kizárólag az alábbiak lehetnek:
a) Banki utalással a Tiliaház Apartman XXXX banknál vezetett xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx számlaszámra. A közleményrovatban fel kell tüntetni a foglalás azonosítóját/vendég nevét, foglalási időszakot. Amennyiben a foglalás azonosítója nem vagy hibásan kerül megadásra, a Tiliaház Apartman a fizetést nem tudja azonosítani, és a szolgáltatási szerződést nem fogja teljesíteni. A foglalás díját előre utalni szükséges, a fennmaradó összeg legkésőbb az érkezés napján szükséges teljesíteni.
Banki utalás esetén az összeg teljesítésének napja azon nap, amelykor a Tiliaház Apartman számlájára az összeg jóváírásra kerül.
Bármilyen fizetési mód választása esetén, a fizetés során beírt adatokat a Tiliaház Apartman nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltató adatvédelmi rendelkezései vonatkoznak ezekre az adatokra, illetve pénzügyi szolgáltató eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvényben. A Tiliaház Apartman nem zárol semmilyen pénzösszeget, a zárolást, illetve annak feloldását kizárólag a Vendég kártyakibocsátó pénzintézete végzi.
A fizetésért a Tiliaház Apartman külön díjat nem számít fel, vagyis az ingyenes. Ugyanakkor a fizetéskezelő cég a fizetésért saját szerződési feltételei szerint díjat számolhat fel.
A Tiliaház Apartman – a Vendég egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vendég foglalását, az alábbi esetekben:
a) amennyiben a Vendég átutalást jelölt meg, és a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi vagy azon határidőben nem érkezik meg;
b) ha Vendég által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a szolgáltatás teljesítés
3.7. Számlázás
A Vendég a fizetést követően hitelesített elektronikus számlát kap a regisztráció során megadott e-mail címére.
A számla csak a Vendég által lefoglalt tételeket tartalmazza, illetve azt a pénzösszeget, melyet foglalása részeként a foglaló összege . A Tiliaház Apartman a végszámlát a foglaláskor megadott adatok alapján állítja ki a Vendég részére az érkezés napján megfizetett összegről.
Foglalásonként csak egy számlát van mód kiállítani, a foglalásokat nem lehet számlázási célból több részre osztani.
A Tiliaház Apartman által kiállított elektronikus számla egy adóigazgatási azonosításra alkalmas, a számviteli és ÁFA törvények által szabályozott elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat.
A foglalás leadását követően a Vendég a számlázási adatokat nem módosíthatja.
A Vendég e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail Vendégház szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelekbe, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a vásárlást követően nem kapja a számlát, a Vendégnek érdemes ezt a mappát ellenőriznie.
4. Panaszkezelés
A Vendég a Tiliaház Apartman forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát, reklamációját alábbi elérhetőségein közölheti:
● elektronikus levél: info@tiliahaz.hu
● posta cím: Tiliaház Apartman 3100 Salgótarján. Kertész u. 12.
A Tiliaház Apartman a panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálja, és azt érdemben megválaszolja. A 30 napra vonatkozó vendégházi válaszadási határidő Tiliaház Apartman postára adására vonatkozik.
A Tiliaház Apartman a szóbeli, illetve a telefonon bejelentett panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vendég a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Tiliaház Apartman a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, illetve a Vendégnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
A panasz esetleges elutasítása esetén a Tiliaház Apartman az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vendéget.
A panasszal kapcsolatos iratokat a Tiliaház Apartman – az adatvédelmi előírásoknak megfelelő ideig – megőrzi.
A szálláshely-szolgáltatásunkkal kapcsolatosan törvényességi felügyeleti jogkört a települési jegyző látja el, illetve a Salgótarjáni Járási Hivatal és a Nógrád Megyei Kormányhivatal általános ellenőrzési joggal rendelkezik.
5. Titoktartás
A Tiliaház Apartman a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni. Az adatvédelmi szabályzatot a Vendégház oldaláról https://tiliahaz.hu/gdpr linkről érhető el.
Facebook Nyereményjáték Szabályzat
A nyereményjáték szervezője: Burik Róbert
székhely: 2624 Szokolya Ady Endre u. 21
a továbbiakban: Tilia Ház
A nyereményjátékban részt vehet minden természetes személy, aki betöltötte a 18. életévét, és rendelkezik érvényes Facebook profillal.
A nyereményjátékban a Szervező munkatársai és közvetlen hozzátartozóik nem vehetnek részt.
A nyereményjáték 2024.06.04-től 2024.06.15-ig tart.
A nyereményjátékban való részvételhez a következőket kell teljesíteni:
1. Kövesd a Tilia Ház Facebook oldalát.
3. Írd meg kommentben, kivel szeretnél eltölteni egy pihentető hétvégét nálunk. Jelölj meg valakit, akiről úgy gondolod, hogy szívesen részt venne a nyereményjátékban!
4.Ossz meg történetben egy képet, amiben megjelölöd a Tilia Házat
A nyereményjáték nyertese a következő nyereményt nyerik:
Egy előre egyeztetett időpontban 2éjszaka a Tilia Házban.(2fő)
A nyertest véletlenszerű sorsolással választjuk ki a nyereményjáték záró dátumát követően 3napon belül. A nyertest a Facebookon vagy Instagrammon keresztül értesítjük privát üzenetben és a nyereményjáték posztja alatt kommentben. Amennyiben a nyertes 72 órán belül nem jelentkezik, a Szervező jogosult új nyertest sorsolni.
A nyereményjátékban résztvevők személyes adatait a Szervező kizárólag a nyereményjáték lebonyolítása céljából használja fel, azokat harmadik fél részére nem adja át, kivéve, ha az a nyeremény átadásához szükséges.
– A Szervező fenntartja a jogot, hogy a nyereményjáték szabályait előzetes értesítés nélkül módosítsa vagy a nyereményjátékot megszüntesse.
– A nyeremény készpénzre nem váltható, és más személyre át nem ruházható.
– A nyereményjátékkal kapcsolatban minden kérdésben a Szervező döntése végleges.
A nyereményjátékot a Facebook nem támogatja, nem hagyta jóvá, és nem kezeli, így a Facebook semmilyen felelősséget nem vállal a nyereményjáték lebonyolításáért.
Bármilyen kérdés esetén kérjük, lépj kapcsolatba velünk a következő e-mail címen:
info@tiliahaz.hu